Sep 30, 2007

pa-salaam-leekaashanas pasaakums

chetras nedeeljas sheit man ir ljaavushas saprast diivainu lietu - es nemaz TIK ljoti par aaraabuushanu neiefanoju. man tas veeljoprojaam patiik un sagaadaa prieku, un vairaak par visu ljauj piedziivot Dieva vareniibu, speeku un skaistumu. bet manam entuziasmam par outdooru laikam bija LV meerogi. un paarsleegties uz shejienes meerogiem it visaa ir pagruuti. it just takes time.

bet pa salaam leekaashana pieu dienu garumaa bija jauka. ar saviem izaicinaajumiem un priekiem, un nebeidzamu skaistumu 24/7. mans fotoaparaats visu laiku darbojas pilnas slodzes rezjiibaa - man liekas, ka vinsh driiz atteiksies no manis. mana sirds arii darbojas pilnas slodzes rezjiimaa. tad, kad tu dziivo reeriha gleznaa, citaadaak nevar. tas skaistums satriec katru stundu no jauna.

un pats superiigaakais ir tas, ka tas ir skaistums, kura veidoshanaa cilveeks ne pirkstu nav pielicis, un kuru cilveks gribeedams nevareetu sachakareet. un nesakiet man, ka kaut kas taads var rasties pats no sevis.

mees bijaam divaas salaas, kuras var redzeet tepat no baazes - Bolga un Meloy. Uz abaam dziivo cilveeki, beerni iet mazinjaas skolinjaas un vecaaki iepeerkas mazinjos veikalinjos, kuri ir apvienoti ar pastu un biblioteeku. visur koka maajas dziivesprieciigaas kraasaas. un defaultaas aitas un govis, kuras vnk savaa nodabaa kliist rinjkjii un neliekas trauceetas.

mees kaapaam virsotnees. un meegjinaajaam tikt lejaa. briizjiem bija tik staavi, ka likaas, ka mani celji naakamajaa dienaa parstaas eksisteet.

mees kjeeraam veeju - tas bija viens no tiem veejiem, pret kuriem, izpleshot rokas, var atspiesties un nenokrist.

mees vnk staaveejaam virsotnees un baudiijaam tos vaajpraata skatus - taadus, kaadus es ne filmaas, ne graamatas nebiju redzeejusi. TAADUS, kurus redzot, asinis saak rinjkjot preteejaa virzienaa.

mees vienu nakti pavadiijaam katrs par sevi. teksts no staffa puses bija apmeeram shaads - labi, miiliishi, luuk, juusu shelterits, maiziites un seerkocinji. tiekamies eec 24 stundaam.

un tad nu mees katrs mekleejaam, kur palikt, taisijaam shelterus, ciiniijaamies ar slapju malku un taa. es atradu vietu starp divaam klintiim 45 graadu lenkjii, un manpat nebija jaataisa shelteris, jo bija tik ljoti maajiigi taapat. sausi un silti - nekaada veeja vai lietus, lai gan aaraa bij diezgan veetriigi. guleet aizgaaju 9 vakaraa, pamodos ap pusvienpadsmitiem naakamajaa riitaa, un tad veel 2h savaa guljammaisaa nochilloju - lasiiju, eedu brokastis un veeroju okeaanu un savas "guljamistavas" logu. sweet.

man ljoti patika buut vienai. tas bija tiik mieriigi un raami.

uz otras salas mees palikaam koka maajinjaa. taadaa, kas pie kalnu ezera. ar vaajpraata dzirdu un veel vairaak vaajpraataa aukstu uudeni. ak, jaa - norveegji gaaja peldeeties katru riitu. okeaanaa, ezeraa - doesnt matter. un pashi bija staavaa sajuusmaa par to. kameer man likaas, ka pat nomazgaat rokas taadaa uudenii ir vesels izaicinaajums.
atgriezties maajaas bija viena no jaukaakajaam shii celjojuma daljaam.

ir diivaini sho vietu saukt par maajaam, jo ar katru sheit nodziivoto dienu veelvairaak saprotu, ka manas maajas ir paaris tuukstoshus km uz Dienvidrietumiem.

kas veel?
- vakar ar Kortniju uzrakstiijaam dziesmu. pirmaa dziesma, kuru dzivee esmu uzrakstiijusi. ir jauki buut daljai no kaut kaa radiishanas procesa.
- es esmu saakusi adiit. superoldskuuliigi, nea?
- bildes ieksh draugiem.lv