Sep 6, 2007

super-fantastic-sweet

man likaas, ka es zinu, kaa ir tad, kad liist. izraadaas, ka visu dziivi esmu dziivojusi iluuzijaa, jo atbraucot sheit, es pa iistam apjeedzu, kaa ir atd, kad LIIST. kad vnk gaazj visu dienu, desmit stundas no vietas. ar un bez veeja, ar un bez saules, ar un bez miglas, maakonjiem un veel visaadiem pigoriem. lietus ir defaultaa. oh my.
Savukaart ledaajs ir interesanta lieta. It sevishkji, ja jaavelk dzelkshnji un kjiveres, un jaaiet sasaittee, kas patieshaam nostraadaa briidii, kad amerikaanju puisis Niks izdomaa nedaudz pasliideet un iekrist paaris m dziljaa ledus plaisaa. Nogurdinoshs tas ledaajs bija. Un dzidri zils.

aitas ar zvaninjiem kaklaa - plavaas un mezjos, nepiesietas un miiljas. ainavas tik dabiska sastaavdaalja. tu nekad nezini, kad kaadai no taam uzskriesi virsuu. un, ja taa gadiisies, vinja tikai uz tevi raami paskatiisies, it ka sakot:"veeleejaaties kaut ko?".

man liekas, ka es esmu nonaakusi pastkartee. vai bilzju graamataa. tie, kas te dziivo jau otro, tresho un sesto gadu, saka, ka pie shii skaistuma nepierod. tikai ar meeneshiem un gadiem naak apjausma, ka Dievs ir daudz lielaaks, nekaa tu jebkad esi domaajis.

Beidzot, beidzot es esmu kopaa ar cilveekiem, kuri miil taas pashas divas lietas, par kuraam arii es esmu gatava staaveet un krist - Dievu un aaraabuushanu. Dazji briizji ir tik magjiski, kad runaajot ar kaadu no vinjiem, izraadaas, ka muusu pieredzes ir tik liidziigas. Diplomeetu juristu gan te nav, bet ir elpu aizraujoshi dziivesstaasti un mirdzoshas acis. Ir profesionaali kaapeeji un puisis, kad studee farmaaciju. Ir meitene no Grenlandes, kas noshaava savu suni un peectam to nodiiraaja, lai taa aadu vareetu aizvest maajaas un Daaniju. Ir meitene no NL, kas dziivo sheit jau piekto gadu un ir izveidojusi savu uznjeemumu, lai vestu cilveekus kalnos.
Shii ir laimiigu cilveeku dziives-vieta.

YWAM = Youth With A Mission. Ir arii citas versijas, piemeeram, Yout Without Any Money. Which is partly true. But if God calls, He also provides.