Oct 19, 2007

izkaapshana no kastes: 2.seerija

back from caving trip.

tas bija baisi jauki. otraa aizraujoshaakaa lieta, ko es dziivee esmu dariijusi (lorupe tomeer veeljoprojaam diezgan paarliecinoshi ienjem pirmo vietu). man liekas, ka es chetras dienas no vietas to tik vien esmu dariijusi, kaa kaapusi aaraa no kastes, paplashinaajusi savu komforta zonu, meegjinaajusi tikt galaa ar izaicinaajumiem un baileem un ko tik veel ne. piecreiz dienaa, sakozjot zobus un meegjinot neskatiities atpakalj.

jo ieliist shauraa spraugaa starp vairaakus simtus tonu lieliem klints blukjiem un tad pavadiit 2h zem zemes cilveekam ar klaustrofobiju pavaajaa formaataa nav nekaads iizii piizii. pirmajaa dienaa es ciiniijos ar sevi un ik peec 10min sev atgaadinaaju, ka nekas nevar notikt un ka simtiem cilveeku shito lietu pirms manis ir dariijushi. otrajaa dienaa es vnk kaifoju, esot zem zemes, bet raapjoties pa klintiim 6 metrus virs pazemes upes, meegjinot izlisst caur spraugaam, kas ir apmeeram 20 cm platas, brienot caur ledus aukstu uudeni liidz celjiem (sniegs peec tam likaas silts!), nobraazjot rokas un regulaari sadauzot celjus, un vairaakas stundas speeleejot zirneklcilveekos pati ar sevi.

un bija briidis, kad mees ar Niku (Niks bija puisis, kursh shajaa braucienaa ar baileem ciiniijaas tik pat lojti un apnjeemiigi, kaa es) seedeejaam uz taada kaa pakaapiena vairaakus metrus virs zemes. priekshaa bija uudenkritums, kuram iisti netikaam paari, un atpakalj - apmeeram pusstundas gaajiens/kaapiens liidz izejai. mees seedeejaam tumsaa un gaidiijaam, kad naaks atpakalj Daniels un Larss. Es tagad atkal zinu, kaada izskataas absoluuta, pilniiga, ar nazi griezjama tumsa. Bija tik skalsh, ka iisti nevareeja aprunaat (jo apakshaa nenormaalaa aatrumaa pluust upe). Bet mees tomeer runaajaam, un dziedaajaam, un baudiijaam to, ka Dievs ljauj piedziivot kko TIK briinishkjiigu. Mees iedomaajaamies, kaa buutu, ja atpakaljcelsh buutu jaatrod bez gaismas. Taa bija scary doma.
Nu, jaa, atpakalj celjaa briidii, kad satikaam Larsu un Danielu (kuri bija atradushi alas izeju un svaukaart mekleeja muus no otras puses), es taa diezgan skaisti paliku karaajoties tikai rokaas (cik labi, ka Dievs tur bija ielicis diezgan jaukas aizkjeres)... ar 4m tukshuma zem manis. Bet tas nebija bailiigi. Tas bija taa, ka - hey, guys, now you have to tell me what to do because I have no idea how to do this :) Un tajaa briidii es sapratu, ka ir dazji cilveeki sheit, ieksh Norway, ieksh mana DTS, kam es uzticos gandriiz liidz galam un malaam. And that is a sweet beginning of a lifetime friendship.

Bailes ir diivaina lieta. Tev liekas, ka taas tevi nokjers, bet tad vienaa briidii tu pagriezies un ieskaties taam aciis, un viss. Viens, divi, triis - tu esi briivs.
Jo mees patieshaam neesam radiiti baileem. un mees neesam arii radiiti alaam. Mees esam radiiti, lai dziivotu gaismaa un briiviibaa.

Un veel viena lieta, ko es esmu iemaaciijusies - ja gribat jeedziigi aiziet guleet, neediet shokolaadi divos naktii.