Oct 14, 2007

out of the box. congregation week.

sniegs paari potiiteem.
5h brauciens ar auto un diviem praamjiem.
diivaina sajuuta, kad, esot prom tikai 5h, man vinju jau pietruukst.
ziimiite dzeltenaa kraasaa + Salamans Maaciitaajs 5:1-2. un diivainaa sajuuta dubultaa. jo - pusotrs meenesis laikam ir aatraakais laiks dziivee, kad es esmu ieguvusi draugus uz muuzju.

viss norvegjiski. divas dienas no vietas.
un vesels leerums mazu beernelju, kuri to vien dara, kaa uzlekt tev virsuu.
UNO.Pahse 10. un Munshchin, kur visi to tik vien dara, kaa kraapjaas un chakaree citus ar jauku smaidu un uguntinjaam skatienaa.
ugunskurs made by mad.
un sniegs, un sniegs, un sniegs. un nosalushas kaajas, un vilnas zekju burviigums paaris stundas veelaak.
zelejkonfektes.
Blue Like Jazz, kas ir kluvusi par manu otro miiljaako graamatu sheit. Ja es klaadreiz uzrakstiishu graamatu, es gribeetu, lai taa ir kaut mazliet liidziiga shai.

Tieshais piesleegums augstaakaam instanceem. Un, kad kaads tagad staastiis par to, kaa dzirdeejusi Dieva balsi, es zinaashu, what is it all about. Jo TAA sajuuta un TAA balss nav ne ar ko citu sajaucama. From now on things will be different. There is no other such an exciting thing as following HIM.

5h atpakalj celsh. izlaadeejies mp3 pleijeris. migla un slapjsh celsh, un norveegju hiphops. un apjukums galvaa.

man pietruukst maasas.
riit braucam raapeleeties pa alaam (atkal 5h celsh).
Dievs patieshaam mums dod daudz vairaak, nekaa luudzam un saprotam, daudz vairaak, nekaa mums nebkad vajadzees, daudz vairaak, nekaa esam pelniijushi (jo principaa mees neesam pleniijushi neko).

arlab`nakti. Nathan and Nick say hi (es apsoliiju vinjiem sho teikumu sheit ierakstiit:))