Oct 8, 2007

shnjik - shnjak

pirmdienu riiti ir supergruuti ne vien LV, bet arii ieksh Norge. Taa laikam ir taada internacionaala padariishana.
Es pusdienu kraameeju kruumus lielaas kaudzees un draudzeejos ar cirvi. "Did you have fun?" - well, it depends on how you define "fun". Bet es redzeeju kaami (kaami, nevis peli!), un tas bija mans shiisdienas mazais priecinsh. Jo visaadi citaadi ir paargurums un saposha mugura, un zilums uz kaajas. Protams, mans lepnuma koeficentinsh uzkaapa paris iedaljinjas uz augshu, kad es dzirdeeju fraazi no seerijas - well, as a girl you did a very good job! Kuram gan negribaas dzirdeet, ka - labi padariits, krietnais un uzticamais kalps!
zeel tikai, ka man to gribaas dzirdeet paaraak biezji.

visaadi citaadi - rudens kaa rudens. ar teeju (paldies mammai:)), sarunaam, ietiishanos segaa, kamiinu, tumshaakiem riitiem un veejainaam peecpusdienaam.

man ir sajuuta, ka man te buuveejaas jauna pasaule.
un es jau tagad zinu, kaa luuziis sirds, kad es pa iistam sapratiishu, ka veco pasauli ar jauno pasauli savienot iisti nebuus iespeejams.

word of the day - "straight edge" :)