Dec 1, 2007

mad sniega sajuuta

Tur. Starp paceelaaju un sevi, starp Jeezu un Mishelu. Man aizsitaas elpa, un ne jau no veeja vien. Kaut kas tajaa visaa man lika sakost zobus, nokratiit sniegu un meegjinaat veelreiz. Jauna ieskatiishanaas aciis baileem, laikam jau. Katriem chetriem kritieniem sekoja viena mazmaziitinja uzvara, tachu man nebija ne mazaakaas veeleeshanaas ar kaadu par to runaat. Kritienu un smaidu proporcija mainiijaas pa stundaam, un es fiziski jutu, kaa robezjas atkaapjas manas sajuusmas priekshaa.

Tur. Staavot uz deelja un redzot, kaa pamazaam uzaust diena. Kaa saule izkraaso taalos kalnus rozaa, tuvos - oranzjus, un muuseejo - koshi baltu. Tas riits bija tik nepelniits un tik ljoti magjisks. Ir bijushi desmitiem satriecoshu saulleektu, bet shis laikam bija vis vis. Viens no tiem, kuru atceroties vien, paarnjem sajuuta, ka DIeva radiitais skaistums var saapeet.

Tur. Es un kalns, viens pret vienu. Un mees kluvaam labaakie draugi.

Tur. Ar astotniekiem, iesnovoshanu citaa personaa, nosalushaam rokaam, horizontu, saulrietu un trasi, kas stundu no vietas ir absoluuti tuksha un pieder tikai mums diviem vien. Ar ieskatiishanos aciis un atskaarsmi, ka starp jums ir kaut kaads magic wireless, un tu pefekti zini, ka blakus esoshajaa dveeselee ir tieshi tas pats prieka un aizrautiibas sakauseejums.

Tur. Kur vaardi shkjiet tik nevajadziigi un nobaal aatruma un adrenaliina priekshaa. Kur peec dienas beigaam seedeet diivaanaa un nekusteeties shkjiet neparasti saldi, un kur devinjos vakaraa guleet aizieshana shkjiet nepieklaajiigi veela.

Tur. Tur es atradu jaunas dimensijas briiviibu.
Tur es atradu jaunu apvaarsni tam, ko noziimee buut patiesi dziivam.
Tur es sapratu, ka laiku ar Dievu var pavadiit arii taa. Uz deelja.

Peec shiim divaam dienaam gabalinji no taa visa manii ir uz ilgu laiku iekauseeti.

Vaskojiet deeljus. Laiks lidot.

************

ikke engelsk this time.