Sep 17, 2007

2 dienas

Vakardien es jutos ljoti dziiva. Beidzot tikt aaraa peec nedeelju ilgas slimoshanas ir visnotalj patiikami, jo sevishkji, ja tas naak komplektaa ar florbolu un ritenjbraukshanu. Shodien, man, protams, saap visi iespeejamie kaaju muskulji, bet moraalais un emocionaalais gandariijums par to, ka kaut kas tiek dariits sviestmaizju dieetas sakaraa, ir neatsverams.

un vakars ar saldeejumu un brownies koka maajaa pie sofias, kjersti un annekes... so sweet. ar sarunaam, smieshanos, jautaajumu-atbilzju roundiem un kakao. es izdomaaju, kaads ir mans sapnju darbs. un taa ir ljoti salda sajuuta - to zinaat.

shodiena?
uf. 4h kartupelju vaakshanas. saltoshans rokas, salstoshi celji. laimiigi fermeri un nogurushi mees. bet bija labi. ljoti sen nebiju straadaajusi neko tik... fizisku. mees nokjeeraam peli. un nogurums ir vnk drausmiigs.

sheit viss tik ljoti makes sense. mana buushana sheit, un tas, kas notiek apkaart, galvaa, sirdii. man ir laiks dariit to, ko es LV dariiju reti un mazliet. man ir laiks domaat par sevi. oh my, cik tas reizeem ir patiikami. un es varu lasiit 2h dienaa, un nejusties vainiiga. tik forshi.