Sep 19, 2007

nedienas ar kraasinjaam

shoriit kalnos atkal bija uzsnidzis sniegs. izskatiijaas, it kaa kaads ar photoshopu kaut ko buutu aaraa sadariijis. tieshi tik nereaali.

es nekad pirms tam nebiju piedziivojusi, cik man ljoti svariiga ir valoda. runaat un dzirdeet taa, ka saprotu visu, liidz galam. liidz siikumiem un mazaakajaam detaljaam. mani padara traku tas, ka speeju izstaastiit tikai 50% no katras savas domas. ka shajaa kraasojamajaa graamataa pagaidaam ir tikai seshas kraasas. bet man tik ljoti gribaas ziimeet 48 kraasu komplektu.

+ shodien sho to par Nero uzzinaaju. to, kas no Romas. patiesiibaa jau to zinaaju, tikai nekad nebiju redzeejusi fragmentus no filmas. ne-dokumentaalas, protams, un tomeer.
muusu katra (arii tava un mana) ljaunuma potenciaals ir praatam neaptverams un neizmeerojams.